Wiosno przybywaj! - sesja z Oliwką

   Oficjalnie mogę powiedzieć, że blog już otwarty! Jestem bardzo podekscytowana i ciekawa, jak to się wszystko tu rozwinie. Postaram się dodawać tu posty systematycznie, ale nic nie obiecuję, wszystko zależy od tego, ile sesji uda mi się wykonać. Pożyjemy, zobaczymy. 

   Zdjęcia, które chcę Wam dzisiaj pokazać, zrobiłyśmy z Oliwką jakiś czas temu. Miałyśmy nietypowe szczęście, bo pogoda była wręcz idealna. Niezbyt lubię robić sesje w słoneczne dni, bo słońce, zwykle, nie za bardzo ze mną współpracuje. Zdjęcia robiłam po dość długiej przerwie od fotografii, ale dzięki Oliwce sesja wyszła, według mnie, świetnie i dawno nie miałam tak dobrych zdjęć. 💖

Zdjęcia wykonałam za pomocą:
Canon EOS 1200D + Tamron 70-300 mm f/4-5.6 Di VC USD
 ~ Lubin, 2017

Komentarze

  1. Śliczna sesja. Też mi się marzy, by ktoś zrobił mi takie ładne zdjęcia, ale kiepska ze mnie modelka 😂

    siostryczytaja@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest kiepski! Z każdego da sie wyczarować dobrego modela! 😉

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. http://mejdzejson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Utalentowany fotograf i urodziwa modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje otwarcia bloga oraz fantastycznej sesji :). To masz teraz piekne zdjęcia na swoja stronę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się zdjęcia! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromny talent, świetne zdjęcia i bardzo ciekawy blog. Wszystko w jednym, jestem pod wrażeniem! Wow.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Miło słyszeć takie słowa. :)

      Usuń
  7. Ale modelka jest przepiękna!♥ Wytrwałości w i tym blogu kochana! :)

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!
    Fotograf się spisał, a modelka świetnie wyszła :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mogę spytać, czy to Twój pierwszy blog?
    Jeśli tak to powodzenia! Zdjeciam uważam, że wyszły świetnie. nic ująć nic dodać, na start piękne! :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadziłam jeszcze blog lifestyle'owy, ale zrezygnowałam z niego z powodu braku czasu. :/ Mimo wszystko, z blogowaniem nie kończę, dlatego powstała ta strona! :D
      Dziękuję bardzo! <3

      Usuń
  11. Wow super w takim razie POWODZENIA! :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia! :)
    Bardzo ładne zdjęcia, super zaczynasz.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty