"Muzyka w obiektywie" - Ola i Oliwka

   Dziękuję za tak duży odzew pod ostatnim postem! Dzisiaj chciałam pokazać Wam coś bardziej tematycznego, przygotowanego specjalnie pod wystawę "Muzyka w obiektywie". Postanowiłam, że podzielę się z Wami zdjęciami tego typu, bo pierwszy raz robiłam coś takiego.

   Główną rolę na fotografiach gra altówka, która symbolizuje muzykę. Na zdjęciach po raz kolejny widzicie Oliwkę, ponieważ, razem z Olą bardzo chciały pomóc mi w realizacji tej sesji, za co im bardzo dziękuję. Myślę, że całość, jak na dość spontaniczny pomysł, wyszła całkiem dobrze i jestem z niej zadowolona. 😊

Zdjęcia wykonałam za pomocą:
Canon EOS 1200D + Tamron 70-300 mm f/4-5.6 Di VC USD
~ Lubin 2017

Komentarze

  1. Zdjęcia są świetne ^^ Zwłaszcza, że muzyka jest moją pasją i odzwierciedlenie jej odpowiednio w obiektywie nie jest łatwe :)

    Zapraszam!
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły zdjęcia! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty