Powiew lata - Oliwka

   Witam Was po dłuższej przerwie! Dawno mnie tu nie było ze względu na to, że byłam w rozjazdach, a wiadomo, mamy wakacje... Ale nie zwalniam tempa! Cały czas pracuję nad tym, aby rozwijać moje portfolio i móc pokazywać Wam to, co udało mi się stworzyć.

   Pewnie poznajecie już dziewczynę ze zdjęć, tak, to znów Oliwka! Mam nadzieję, że Was tym nie nudzę, ale z nią zawsze wszystkie zdjęcia wychodzą super. Tym razem zrobiłyśmy letnią sesję, gdzie w centrum możecie zauważyć kwiaty. Dodają one takiej lekkości i koloru do każdej fotografii. 

   Zdjęcia wykonałam moim, już dawno nie używanym, portretowym obiektywem. Mam na myśli Canon 50 mm f/1.8 II. Mam wrażenie, że uczę się go na nowo. Kiedyś miałam problem z ustawieniem odpowiedniej ostrości i winiłam za to właśnie jego, bo oglądając zdjęcia innych osób wykonane nim, dziwiłam się w jaki sposób mają tak pięknie wyostrzone twarze, sylwetki. Aktualnie możecie zobaczyć, że mi też się to udało i jestem z siebie bardzo dumna

Zdjęcia wykonałam za pomocą:
Canon EOS 1200D + Canon 50 mm f/1.8 II
 ~ Lubin 2017

Komentarze

  1. Faktycznie, twoje zdjęcia są świetne. Bardzo dobrze idzie ci robienie zdjęć aparatem. Ja robię telefonem, ale mam zamiar kupić sobie profesjonalny aparat w bliskiej przyszłości.
    Super sesja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty